Sunday, May 26, 2013

Ülejäänud maikuu

9. ja 10.mail olid jälle vabad päevad ehk siis mingi kristlik püha ja kooli pole. Mulle sobib igatahes.

8.mai õhtul oli ühe klassiõe skautide pidu ja me otsustasime teiste tüdrukutega,et üllatame seda klassiõde ja ei ütle, et me sinna läheme (ta oli veits pahane ja õnnetu ka, et keegi tema skuatide peole minna ei taha). Üllatus oli õnneks suur, et me sinna terve suure seltskonnaga läksime ja klassiõde oli väga rõõmus :) Pärast ööbisime ka kõik ühe tüdrku juures ja oli väikestmoodi tüdrukute õhtu. Hommikul sai ka mõnusalt päikese käes hommikusööki väljas süüa.

9.mail läksin Liisika perega kuskile laadale vms, kus oli ka YFU telk püsti. Jagasime seal YFU flaiereid inimestele laiali ja tantsisime ühes suures telgis ladina muusika järgi. Ilm oli ka siis mõnus soe, nii et jäime rahule.

10.mail käisin Liisika teatrietendust vaatamas ja õhtul oli järjekorde skautide pidu, mis lõppes päris huvitavalt. Pidin Liisika juures ööbima ja tema juurde läheb rattaga umbes 20min. Hakkasime siis peolt 1.45 liikuma (pidime kell 2 kodus olema) ja mis juhtus? Gerli ratas ütles üles. Jeeee...Ma ausaltöeldes ei teagi, mis mu rattal viga oli, vänatasin ja ratas edasi ei liikunud ja kett ka maas ei olnud. Ma pole mehaanikaajuga ka, nii et ei osanud midagi teha.
Mõtlesin siis, et saan Elisa ratast laenata ja sellega Liisika juurde vändata, aga ei...Elisa ratas oli ära varastatud!
Lõpuks helistas Liisika kell 3 öösel oma hostemale ja ütles, et väike probleem on :D No ja siis tuligi ta hostema meile järgi...pidi meie pärast keset ööd üles ärkama. Ups.


12.mail läksin Elisaga Mano Mundole. See on kahepäevane TASUTA festival minu kodukoha ligidal. Läksime sinna ilusti ratastega kohale ja nautisime head muusikat. Ilm oli ainult kohutavalt halb. Õnneks ei sadanud, aga külm oli.

Jep, rohkem vist midagi väga märkimisväärset pole olnud maikuu jooksul.
Ema parim sõbranna (Annika) tuli oma tütardega (Carol ja Lotta) Brüsselisse ja sain nendega kokku! Väga tore oli nendega Brüsselis ringi tuterdada ja šopata :)

Haige olin ka vahepeal, õnneks ainult kaks päeva. Kerge palavik ja kohutav peavalu. Nüüd olen õnneks terve :)
Ilm tundub ka juba parem, päike on vähemalt väljas.


Järgmise postituseni. Loodetavasti tuleb see ikka enne, kui ma tagasi Eestis olen.

No comments:

Post a Comment