Monday, May 27, 2013

Täpselt kuu aega veel jäänud

Mul on Belgias olla jäänud TÄPSELT kuu aega!

Eks see aeg laheb ruttu. Koolis on veel olla natuke üle nädala ja siis algab eksamiperiood.

Ehk siis: see nädal on normaalne koolinädal, peale selle, et reedel peab igaüks kostüümiga kooli minema, sest see on viimane reede koolis käia. Ma pole veel oma kostüümi peale mõelnud, aga tuleks vist seda ruttu teha.
Kolmapäeval peale kooli lähen viimast korda Liege'i ehk siis näen viimast korda igausguseid vahetusõpilasi!

Nädalavahetusel 1.juunil toimub Gendis mingi YFU üritus, kuhu ma arvatavasti lähen. 
2.juunil käin arvatavasti Antwerpeni loomaaias ära, mis pidavat olema ka üks maailma parimatest loomaaedadest + mul on kupong, millega ma saan pileti POOLE HINNAGA. Kui ma siin enda kodukoha juures loomaaias käisin, siis oli pilet 17.50€, nii et pool sellest hinnast on väga teretulnud.

7.juunil algavad eksamid ning esimene eksam on prantsuse keel. Kõigepealt on 2h kirjalikku eksamit ja siis 50min suulist eksamit ehk istume kõik ringis ja arutame mingi teema üle (minu tehnika: istun vaikselt kellegi taga ja kui minult küsitakse midagi, siis kasutan megalihtsaid sõnu ja lihtlauseid + üritan võimalikult palju meelde jätta, mis teised ütlevad, et sealt omale sõnavara juurde saada vms, minu prantsuse keel...jeee).

Järjekordne nädalavehtus siis. 8.juunil järjekordne YFU üritus Lääne-Belgias.

10.juunil on kahetunnine inglise keele eksam. Pärast seda on suuline eksam ka. Suuline eksam koosneb kahest osast: esiteks pean läbi lugema etteantud raamatu ja teiseks pean ette valmistama 4-päevase linnareisi ühte USA linna (5 valikuvõimalust on ette antud). Nii et põhimõtteliselt mitte midagi väga etteootamatut.

11.juunil kahetunnine geograafiaeksam.

12.juunil neljatunnine matemaatikaeksam.

13.juunil pole mul midagi.

14.juunil flaami keele suuline eksam. Selle jaoks pean ka raamatu läbi lugema ja siis igast asju otsima selle raamatu kohta.

NÄDALAVAHETUS. Plaane hetkel pole.

17.juuni on mul jällegi vaba, nii et tuleb üks pikk nädalavahetus.

18.juuni kahetunnine keemiaeksam.

19.juuni kahetunnine bioloogiaeksam.

20.juunil VIIMANE EKSAM, milleks on kahetunnine ajalooeksam.

Eks näeb, kuidas mul nende eksamitega läheb ja mis tulemused saan.
KÕIK EKSAMISSE TULEVAD MATERJALID ON ALATES JAANUARIKUUST, nii et ei ole terve aasta materjali vaja õppida.

21.juunil teeme Elisa ja Liisikaga lahkumispeo. Saame selle ühes kohvikus teha, nii et see positiivne.

25.juuni on LÕPUBALL. Sellest on ka räägitud juba sada aastat. Tüdrukud muidugi otsivad omale kleiti, kellel veel kleiti pole. SUUR KÜSIMUS oli kogu aeg selle ümber, et kas sul ikka kaaslane on balliks. Põhimõtteliselt kui kaaslast pole, oled ikka täitsa hale. Kogu selle lõpptulemus: enamus inimesi lähevad sinna kaaslasega, kellega nad isegi ei räägi...no tõsiselt ka. See pole normaalne. See on juba hale, mitte üksi minemine, aga no eks igaühel erinev arvamus (minu oma ikka kõige õigem ja parem nagu alati).

27.juuni lahkun.

Ühesõnaga nagu näha, siis pole väga palju aega jäänud, et midagi teha ja kuskil käia. Samas mõned nädalavahetused ikka on.
Kahjuks belglastega pole aega enam eriti midagi teha, sest eksamiperioodil nad ainult õpivad ja muud peale oma õpikute ei näegi.

No comments:

Post a Comment