Thursday, May 23, 2013

Aprillikuust veel natuke

26.aprillil läksin koolinäidendit vaatama. Pilet oli ainult 3 eurot ja kuna kõik "lahedad" inimesed (see ei olnud hetkel sarkasm) näidendist osa võtsid, siis pidi ju vaatama minema.

Ootused ei olnud muidugi kõrged. Näidend oli kirjutatud ühe koolivenna poolt ja näitlejad olid teised õpilased + osad õpetajad. No kui hea see ikka olla saab?
Vastus sellele küsimusele: no oli ikka VÄGA HEA.
Lugu oli tüdrukust, kes emaga tülli läks ja siis metsa ära eksis, kus kurja metsakoletise käsilased tüdruku metsakoletise juurde juhatasid, kes tüdrukut endale naiseks tahtis.
Igatahes, terve lava oli taimi täis (nad oli need taimed kuskilt laenutanud) ehk siis lava nägigi välja nagu mets. Pluss kõik näitlejad...WOW! Nad tõesti oskasid näidelda, ma ei tea, kus nad kõik oma julguse ja loomulikkuse võtsid, et laval olla, aga tõesti, WOW.
Ma olin hea koha ka saanud, teises reas ehk siis ma nägin kõike hästi.

Vahepaus oli ka, mille ajal sai baarist juua ja snäkke osta. Koolivennad olid baarmenid.

Pildid on tehtud peaproovi ajal, nii et inimestel pole veel kostüüme seljas kahjuks.

Saksa keele õpetaja. Ta oli näidendis Elvise kostüümiga, mis oli MEGANALJAKAS + üleüldse päris lahe oli ta.

Metsakoletis (see poiss kirjutas selle näidendi) + tüdruk, kes metsa ära eksis.

Metsas elavad haldjad (neil on ilmselgelt kostüüm seljas ja meik tehtud). Enamus tüdrukutest mu klassiõed siin.

Metsamoor oma kollide armeega, teised inimesed on taga pantvangis.

No comments:

Post a Comment